Alla inlägg under juli 2008

Av maria - 27 juli 2008 23:00

hur kan man falla för någon så lätt,

när man vet att man bara blir sårad i slutet..


Av maria - 21 juli 2008 16:23

Måndag igen :( ganska kasst. Kan det inte vara helg om och om igen, så kan man festa varje dag! Men på fredag & lördag är det Sala festivalen, då blir det fullt ös medvetslös, kan jag lova ;) Hade riktigt kul i helgen som var också, fredags vart det fest i kumla för Ludde fyllde 20år. Sen på lördagen vart det fest i Möklinta för Jonas & Samuel fyllde 21år. 


 Sup och svälj, trevlig helg! (;  

Av maria - 15 juli 2008 15:30

Ja, min gamla gick ju sönder på festen :(

det var ju kasst, jag gillade den..


Men jag är glad att jag hade fest iallafall, det var kul.. fick mig att tänka på annat ett tag. Eller en liten stund. Tänk om man kunde stänga av sina tankar ett tag, det vore ju kanon! menmen.. nu är det som det är!  




förlåt för allt, du förtjänade mer.

Av maria - 9 juli 2008 17:54

och jag mår skit :(

känns som att det aldrig kommer bli bättre just nu..


jag funderar också på att skita i att ha fest för att hälften "kanske" kommer, kul va!? sen också när det är dom man vill ska komma som skiter i en när man behöver dom. Jävligt kul, specielt när man fyller år! kasst somfan. alltid på min födelsedag som jag får må som värst!? varför ska det alltid vara så för..

Av maria - 3 juli 2008 21:22

Freefall, love the song!


Imorgon är det power meet, äntligen ;D och jag är chaffören! Jag missade ju förra året på grund att jag var i hudiksvall och jobba :( men det var ju lite kul det med.. saknar det ibland men, it's over now, right!? Jaja, men på lördag ska jag supa, massssoor! kommer bli så kul, med mina bästa Linda & Leesan dessutom. 


Imorgon är det även min sista dag på jobbet, skönt men tråkigt. Jag gillar småttingarna!  Hoppas att jag får jobba mer på dagis någon gång, jag har ju faktist praktik vecka 39 också ;D haha.


men nej, nu ska jag käka! vi hörs (;  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards