Direktlänk till inlägg 14 februari 2009

alla hjärtans dag

Av maria - 14 februari 2009 22:22

hm, det vart ju inte riktigt som jag tänkt mig, men det dög väl.


 Ludvig ringde & väckte mig klockan halv 8 på morgonen ;o jag var helt död. men det var ju ingen idé att fortsätta sova, då hade han ringt 10gånger till. Så jag tog bilen & åkte hem till honom, jag vet inte om jag var riktigt vaken dock, haha. Han fick sin nya ros, jag hade ju sönder den förra :) sen skulle vi laga mat, men det blev så att jag gjorde det själv medans han glodde på tv ;b men vi hade en mysig förmiddag iallafall. 


 Sen åkte vi hem till Ransta. Per & Siv var hemma hos oss :) & alltid när dom är här, får vi god mat. Hallonmunkar & godis, blev typ förrätten, haha. Potatisgratäng, fläskkött, sallad & bröd till middag. Sen mammas chokladmousse & fruktsallad till efterrätt. Gott var det, men min mage mådde ju inge vidare bra :( mådde dåligt hela kvällen. Pappa tror att jag är gluten allergisk, men det hoppas jag verkligen inte. usch. Jag får väl gå till läkarn igen snart, & ta blodprov.. hoppas jag inte svimmar igen.


menmen, tittade på melodifestivalen igen :) det var bättre den här veckan, tycker jag. Fast det var ingen jag tyckte var kanon-bra precis. Alla dög, om man säger så. Den bästa är ju helt klart programledaren, Petra Mede ;D

 
 
Amanda

Amanda

15 februari 2009 12:23

Jaha :P Det hade jag glömmt

http://mmandis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 1 mars 2009 20:47

   http://www.mariawolff.blogg.se

Av maria - 21 februari 2009 22:43

 Jag har ingen aning vad jag ska göra denna vecka, dock. chilla? festa den 28:de blir det iallafall, på min namnsdag & allt, så det får ni inte glömma. var, när & hur vet jag inte riktigt än då.. några förslag? ;) haha. Sen är det redan mars, :D tide...

Av maria - 19 februari 2009 14:30

”Flicka skadad vid skoterfärd” har ni väl hört nu, alla i närheten. Det är min syster.  Jag tänkte att jag ska skriva vad som egentligen hände, för tidningarna skriver ju som hej-kom-och-hjälp-mig!    SA skriver ”Då hade e...

Av maria - 13 februari 2009 15:30

mjo, det ska ju vara en otursdag idag :) men jag har då inte haft någon otur alls!     Först när jag vakna trodde jag att jag skulle bli sen till skolan, men jag hann fixa i ordning mig & kom i tid :D Jag hade omprov på morgonen & det gick bättre än ...

Av maria - 12 februari 2009 18:30

 haha, vi åkte aldrig till västerås, alla bangade, var kvar på svenskan istället. & fick veta att jag klarade provet, yes! väldigt skönt att höra, nu när vi har så himla mycket hela tiden. Sen lämnade jag äntligen in min rappot till ak :) så nu vänta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards