Alla inlägg under december 2008

Av maria - 28 december 2008 14:00

som man behandlar andra, vill man bli behandlad själv.. right?  


 Det blev lite ändrade planer i torsdags ;) Sabina ringde & frågade om jag ville följa med ut för hon hade biljetter! Haha, klart man blev överlycklig & följde med. Jag hade svin kul hela kvällen ;D så jävla glad att jag gick ut, men pengarna försvann dock väldigt fort haha. Ludvig trötta iallafall före mig, så vi åkte hem tidigare än vad vi hade tänkt.. men det förstörde ju inte min kväll ;) haha! På morgonen var man ju inte så jävla pigg, & jag smart som jag är, så åker jag in till västerås med mina syskon -.- martin härja som en tok & marlene tjata som en tok. Men hitta ätligen en ny & bra kamera för bara 700kr, :) Jag gillar när det är rea! Så det var väl värt det, att jag åkte in ändå. & idag åker väldom till mormor tills nyår ;) så då slipper jag dom ett tag! mja & idag, har jag sett Santa Claus 1,2&3.. Så det får räcka med jul filmer för ett år!  


PUSSSSS! 

Av maria - 24 december 2008 22:00

inte långt kvar till mitt år!

fan för den som sabbar det för mig, haha.


 Jag vaknade runt tio & hade fått 12 sms? haha! alla skrev godjul ;) det var ju kul att vakna till, men dock så hade jag svin ont i huvudet, mindre kul -.- så drog på en film & åt julgröt till frulle ;) Sen undrar alla hela tiden vad jag har fått i julklapp, men då kan jag ju säga att jag har varit stygg i år, så jag får inga klappar ;D mohaha! nejdå, men jag ska få pengar senare :) precis vad jag ville ha, så jag kan köpa vafan jag vill.. haha! Jag & Ludvig ska åka in till västerås i mellandagarna, billigt & bra. Då är vi ensamma här hemma, för mamma & alla åker upp till mormor. Jag kände inte för att följa med. men, ja julafton, suger lika mycket som vanligt. Inge kul alls, glott på tvn hela dagen. Jag som hade fixat håret & klätt upp mig, för vadå? TVN!? ;( Sen fick jag ont i magen som vanligt, så att jag knappt fick i mig någon julmat, de ända jag såg fram emot vafan. Sen får man höra av pappa att jag är fet som en höggravid kossa!? tack för den va.


 Imorgon blir det nog så att jag är fylle chaffis istället för att festa! fyfan vad hemskt. Jag ville verkligen gå ut, typ alla kommer vara där! :'((( hur ska jag överleva kvällen? finns inte ett skit att göra hemma! Ett plus, är iallafall att jag spar pengar........sen finns det tusen minus! fan vad arg jag blir. Jag får helt enkelt spara mig till nyår, då blir det ös! ;) 


fan vad mycket jag skriver, bäst jag slutar (skyller på att det är julafton & TRÅKIGT) fan vad jag svär... ? :D jag är inte så arg som jag låter, bara uttråkad :)


PUSSSS! 
Av maria - 21 december 2008 23:23

LNA <3 

 Jag måste bara skriva att jag fick vg på naturprovet x) så jävla grym jag är, trodde aldrig att jag äns skulle klara det där jävla provet.. haha! Nu är jag lite mer taggad till att göra om första provet, så att jag kan få en betyg :)


 annars har jag väl bara varit hemma och slöat ;) vilket jag kommer göra hela lovet! Jag ska sova så mycket jag bara kan, men det är ju inte så lätt när man har mardrömmar hela tiden ;( buhu. Inatt vart jag mördad i ett torkskåp, illa det där xD haha! Så det blev en drink till frukost, så kändes allt lite bättre ;)


 imorgon ska vi förmodligen åka & handla julmat ;D mums

Av maria - 17 december 2008 18:00

I wonder, what would happen, if I'm slippin' and let you in.. 


Imorgon är det sista skoldagen, himla skönt. På naturen får vi nog reda på provet, men vet inte vad vi ska göra resten av lektionen? Den är ju två timmar ;o Hoppas jag får godkänt iallafall. Men om vi inte har lektion, kan jag ju skriva klart min rapport, så är den klar tills nästa år :) Sen har vi svenska, & jag vet redan att jag klara det provet :D Jag är grym! På fredag ska vi fika med klassen & ha julklappsbyte ;) haha, undra vad jag får? Sen ska vi till kyrkan & ta våra betyg bara! -tre veckor lov! :D 


PUUSSSS! 

Av maria - 14 december 2008 21:21

 Vilken kass helg!

 Ge mig 2009, så ska jag börja om på nytt med allt.



I can't get you out of my mind, boy.

all you have to do is to give me a sign..

Av maria - 10 december 2008 21:00

I miss you




You turn my world to such a better place



Av maria - 10 december 2008 20:20

nio dagar till, sen blir det mitt sista jullov.


 Inte sovit mycket inatt heller, bara massa bråk, det vanliga. Man är ju inte 100% sugen på att dra i väg till skolan då, men är glad att jag gjorde det :) finns folk som bryr sig & vill lyssna, har jag märkt.

 Sen när jag kom hem pratade jag med mamma en timme i telefon, inte ofta vi gör det. Men det behövdes, märkte jag :) saknar henne, men förstår att hon vill komma bort ett tag.. vem vill inte de? 

 Efter det hjälpte jag martin med läxorna & pratade en del med marlene om allt & ingenting :) Så kom vi fram till att mitt naturprov är samma sak som de pluggar, nu i 8an ;o lite sjukt tycker jag, så hon fick hjälpa mig att plugga, haha! men fattar fortfarande noll av det? är inte ett dugg intresserad & då lär jag mig ingenting. 

 & nyss ringde jag ludvig, det blev lite kortare samtal idag än igår ;) två timmar, haha.. Det var ett tag sen vi brukade prata så här mycket. Jag har saknar't.


 iallafall känns det skönt att fått prata ut om en hel del nu, till folk som förstår, tack för erat stöd


Darin feat. Kat De Luna - Breathing Your Love !
Av maria - 3 december 2008 18:31

oh, nu är jag på sämre humör igen :/


ingenting fungerar hemma, kan inte pappa bara flytta till forsmark så man slipper se han! orkar inte med honom, han bara förstör allting när allt äntligen börjar bli bättre. Nu ser jag inte fram emot julen heller :( Så har ingen lust att köpa julklappar till någon.


Plus att min kissebäbis är försvunnen :'( kan inte hitta henne någonstans, har fan letat överallt i hela ransta. Hon måste komma tillbaka!


 Sen blev det igen tattuering idag, för torsten var sjuk.. Men det blir en så fort han är frisk iallafall, hoppas på imorgon. Nu har man ju gått & längtat. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards