Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

spoooortlov, bra va!? :D

Av maria - 21 februari 2009 22:43

 Jag har ingen aning vad jag ska göra denna vecka, dock. chilla? festa den 28:de blir det iallafall, på min namnsdag & allt, så det får ni inte glömma. var, när & hur vet jag inte riktigt än då.. några förslag? ;) haha. Sen är det redan mars, :D tiden går fort, men lite fortare kan det gå, så det blir sommar snart.


 idag väckte ludde mig klockan nio, jag förstår inte varför man ska gå upp så tidigt på en lördag. men jag satte på en film, the game plan, så jag kunde ligga i sängen ett tag till :) ludde åkte iväg & fixa bilen så länge.

när jag kom hem senare skjutsade jag mamma till sjukhuset, hon skulle in till marlene. Lungskadan har blivit bättre nu, så det är skönt. men hon har ju fortfarande lika ont :/ jag hoppas det blir bättre snart.

Jag & pappa tittade på melodifestivalen, men han somna som vanligt.. hm. Alla var bra, tyckte jag, & är nöjd med emd & molly som gick vidare :)


 Sen måste jag ju säga att jag ska vara askungen! haha :D vi ska ha ett tema på bibloteket i vår, askungen, då ska de komma barn från förskolor här i Sala & vara med på våra aktiviteter. mitt team, Lucifer, ska ha en teater med olika stationer. Jag ska spela askungen, vi lottade faktiskt om rollerna, får se hur det går ;b

 

PUSSSS


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 1 mars 2009 20:47

   http://www.mariawolff.blogg.se

Av maria - 19 februari 2009 14:30

”Flicka skadad vid skoterfärd” har ni väl hört nu, alla i närheten. Det är min syster.  Jag tänkte att jag ska skriva vad som egentligen hände, för tidningarna skriver ju som hej-kom-och-hjälp-mig!    SA skriver ”Då hade e...

Av maria - 14 februari 2009 22:22

hm, det vart ju inte riktigt som jag tänkt mig, men det dög väl.    Ludvig ringde & väckte mig klockan halv 8 på morgonen ;o jag var helt död. men det var ju ingen idé att fortsätta sova, då hade han ringt 10gånger till. Så jag tog bilen & åkte hem ...

Av maria - 13 februari 2009 15:30

mjo, det ska ju vara en otursdag idag :) men jag har då inte haft någon otur alls!     Först när jag vakna trodde jag att jag skulle bli sen till skolan, men jag hann fixa i ordning mig & kom i tid :D Jag hade omprov på morgonen & det gick bättre än ...

Av maria - 12 februari 2009 18:30

 haha, vi åkte aldrig till västerås, alla bangade, var kvar på svenskan istället. & fick veta att jag klarade provet, yes! väldigt skönt att höra, nu när vi har så himla mycket hela tiden. Sen lämnade jag äntligen in min rappot till ak :) så nu vänta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards