Alla inlägg under november 2008

Av maria - 28 november 2008 08:02

Jag har fan vart på topp-humör hela veckan :D

varför kan man inte få må så här jämt, jämt, jämt! 

Skulle vara kanon. 


Måndagen prata jag med mats & han skulle fixa min idrott samma dag, :D Så jag är väl ledig på måndagar nu då. Tisdag klippte jag av mig mitt hår, så det är kort nu ;) (bild kommer när min dator fungerar som den ska) Onsdags var jag med ttthovenordh, min blivande granne! haha, vi tog en långpromenad i skogen med Enzo, sen var vi hemma hos henne & busa :) igår var jag bara hemma och plugga, gjorde klart allt i svenskan.. fast det ska vara klart om tre veckor ;P så kom min Ludvig förbi med en överaskning, ostbågar! :D Han känner mig för bra tror jag. På kvällen betalade jag också min & Katrins hytt :D längtar somfan till studentkryssningen 18april, kommer bli skit kul! & idag ska jag vara med Leesan! :D:D wie, Imorgon ska vi ut på krogen!!


Sen är jag så glad för Luddes skull, för att han fick lägenheten ;) nu ska dom bara renovera den, sen kan han flytta in. 

Av maria - 21 november 2008 22:44

Det är inte lätt, när det är svårt. Kan jag lova. 

Jag önskar det fanns något jag kan göra, men verkar faktist inte finnas det. 


Jag & Linda gjorde nästan klart kalendern idag till vårat PA :) nästa vecka är allt över, gud vad skönt, kan man slappna av lite. Efter det hade vi ju mitt favorit ämne -not- naturkunskap, fick veta att provet inte blev godkänt, men jag är faktiskt nöjd ändå :) var ju inte långt ifrån, men det blir ett omprov så klarar jag mig nog. 


Efter skolan åkte jag ner till Leesans praktik & kolla igenom lite tatueringar. Bokat & klart den tredje december :) haha, lycka till Maria! men så farligt ska de väl inte vara? Så ska Leesan tatuera sig efter mig ;) big one.


När jag kom hem åkte jag, mamma, bror & syster ner till västerås och shoppa lite ;) Jag är ju pank, så det var mamma som shoppa till mig, haha! Men det tycker jag hon kan göra nu, med sin lönehöjning! :D Sen lämnade jag in min kära mobil, som jag saknar redan :'( hur ska jag klara mig utan den i minst två veckor!? men jag fick iallafall en gammal ful nokia så länge, det får väl duga. 


& nu har jag gått och blivit sjuk ;( så ska sova nu, orkar inte vara vaken.

PUUSSS PÅ DU!

Av maria - 16 november 2008 14:27

ont som in i helvete i käften :( Ska fanimej dra ut alla tänder!

Sen mår jag illa, & har ont i huvudet! kill me, someone?


Igår var jag iallafall hemma hos angelica, det var roligt ;) Skulle egentligen gå på Jonas fest men var hemma & busa med nova istället. Sen var ju amanda också där, & nästa helg blir det att träffa dom brudarna igen hoppas jag :)


När jag var på väg hem, ringde Oscar & fråga om jag skulle med till Statt :) kunde ju lika gärna hänga p, hade ju inget bättre för mig. Men det var tråkigt att vara nykter & bara titta på ju :/ Så åkte hem sen iallafall till ludvig & sov där :) mys va? Sen blev det frulle på donken, haha, så gick hans bil sönder, & vilket proffs lagade den då? ME! :D Ja, det är inte lätt att vara bäst i världen! mohaha, nej men nu ska jag & Ludde titta på step brother. See ya, fuckers!


Av maria - 14 november 2008 19:42

 Naturprov i skolan idag klockan ett, i ca 30minuter kanske, sen slutade jag :) härligt härligt!


 Sen när jag kom hem, var det bara att packa väskan & åka till uppsala med min ludvig ;) bad-time! Det var roligt & mys. Skrattade åt ettfyror som har hur mycket smink som helst när de ska bada? vad är dealen med det..

Av maria - 9 november 2008 21:03

mina ögon svider :'(

jag orkar inte mer, nu har jag gett upp hoppet. 


Bara att börja om på nytt, hoppas jag inte blir lika sårad en tredje gång.

Gör mig lycklig :') jag vet att du kan, om du vill. 


Av maria - 7 november 2008 11:30


 Den här veckan har gått fort, har inte alls vart mycket i skolan :) skönt som fan. Idag ska jag & linda börja med vårat projekt arbete, nu när vi äntligen har fått en plats att vara på, ängshagen blev det. Tänk vad skönt sen när det är över, då blir man ännu mer ledig :D:D:D jag bara älskar't & nu har jag pratat med mats om idrotten, så hoppas på att den försvinner snart.. kan man räkna med att han är snabb? ;)


imorgon fyller Ludvig 20år, så man ska väl fira honom.. Jag & ludde skulle igentligen åka till uppsala idag, men jag vet inte hur det blir med det. Blir nog så att vi tar det nästa vecka. Så gör vi något annat mys idag ;) 


 T.I. - whatever you like, <3

<3

Av maria - 2 november 2008 17:41

världens underbaraste, det är ludvig lindahl!


gud vad jag har saknat honom, under kryssningen :( kunde ju inte äns smsa. Sen när jag kom hem, gick jag & mötte honom på engång! :)) Det var meningen att vi skulle se en film, men det vart inte så mycket tittade, mera mys ;) me like! Jag önskar att jag kunde få hålla om honom resten av mitt liv. Men nu har jag ju faktiskt önskat mig han i julklapp, & han lovade att jag skulle få det så, bra va!? :D jag äääääääääälskar dig, baby!


Bli min, jag lovar jag ska jag göra allt för dig! ingen kan älska dig mer än jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards