Alla inlägg under oktober 2008

Av maria - 26 oktober 2008 21:30

mysig kväll <3


 Det är sjukt hur mycket jag älskar ludvig just nu, imorse hatade jag han.. haha :) Men han kan vara världens underbaraste ibland & ibland en idiot. men det är väl jag med? usch fy !!! I guess, det kallas äkta kärlek. Innerst inne är det alltid han & jag, finns ingen som kan ändra på det.

Av maria - 25 oktober 2008 00:07

godmorgon?


nej, inte riktigt va? ;) jag har inte somnat än.. inte det lättaste när man har tusen tankar snurrandes runt i huvudet.Jag vill verkligen reda ut allt mellan mig & ludvig, men han gör det tio gånger svårare än vad det borde vara. vi älskar varandra, that's it! så tycker jag det borde vara, har ju vart så alla våra fem år. 


btw, så fick jag min present av ludvig idag, fyra månader senare! men bättre sent än aldrig, va? ;) den var fin & I like it.


menmen, ikväll ska jag iallafall festa satan! funderar på ta en cider till frukost x) haha, längtar så mycket. Jag drack senast i förrgår? alkoholist jävel. Nej, men det ska bli riktigt kul, kan ju inte bli annat när Leesan & Majsan är i farten!


bästa just nu;

Katy Perry - Hot n' Cold

Pink - I don't Believe you


Av maria - 13 oktober 2008 17:31

 & jag ska klara av det, även om det är jobbigt.


 Nu är det sista veckan på praktiken, skönt. Det är ju så himla långa dagar, iförsej går dom hur fort som helst. man gör ju något hela tiden, förrutom när barnen sover. men när jag kommer tillbaka till skolan blir det ju typ bara tre dagar i veckan! ;) Så jävla skönt. Ledig på måndagar, kan ju inte bli bättre! 


Linkin Park - Given up, bästjustnu! 

Av maria - 4 oktober 2008 15:23

Snart försvinner mitt blonda hår känner jag :/

Av maria - 3 oktober 2008 08:25

jag orkar inte, det är höst, tråkigt & för mycket just nu.

även om jag älskar småttisarna :) men, jag ska väl klara två veckor till.. ?


 clwl <3

 I know we are right, but we did it wrong.


Av maria - 2 oktober 2008 19:47

fattig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards