Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

26 januari,

Av maria - 26 januari 2009 17:00

8 dagar till 3 februari..  :) eller :( ?

tusen tankar, inget svar!

  Det ska ju som sagt vara min & luddes 5-årsdag snart. Men eftersom att vi inte vart tillsammans på 6månader så är det ju inte så längre, men det är väl ändå våran dag, som ludde säger. Det känns inte alls som att jag varit singel, så fort man kollat åt någon annan är det som att man är otrogen? Samma för honom antar jag. Allt blev bara värre när vi gjorde slut/tog ett uppehåll eller vad det nu är. Fast ändå bättre, på något sätt.. mellan oss. 


vi får väl se vad som händer, det slutar väl ändå på bästa sätt. 


 Det är måndag igen då. Helgen var väl inte den bästa. Jag hade kul hemma hos Evelina iallafall, men skulle nog inte gått ut. tappade bort alla som vanligt, :) typiskt mig. Sen blev det snefylla, eller något? första på länge. Idag skulle iallafall jag & ludde åka in till västerås, men han är tvungen att jobba över. Jag får väl plugga & städa istället :( usch.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 1 mars 2009 20:47

   http://www.mariawolff.blogg.se

Av maria - 21 februari 2009 22:43

 Jag har ingen aning vad jag ska göra denna vecka, dock. chilla? festa den 28:de blir det iallafall, på min namnsdag & allt, så det får ni inte glömma. var, när & hur vet jag inte riktigt än då.. några förslag? ;) haha. Sen är det redan mars, :D tide...

Av maria - 19 februari 2009 14:30

”Flicka skadad vid skoterfärd” har ni väl hört nu, alla i närheten. Det är min syster.  Jag tänkte att jag ska skriva vad som egentligen hände, för tidningarna skriver ju som hej-kom-och-hjälp-mig!    SA skriver ”Då hade e...

Av maria - 14 februari 2009 22:22

hm, det vart ju inte riktigt som jag tänkt mig, men det dög väl.    Ludvig ringde & väckte mig klockan halv 8 på morgonen ;o jag var helt död. men det var ju ingen idé att fortsätta sova, då hade han ringt 10gånger till. Så jag tog bilen & åkte hem ...

Av maria - 13 februari 2009 15:30

mjo, det ska ju vara en otursdag idag :) men jag har då inte haft någon otur alls!     Först när jag vakna trodde jag att jag skulle bli sen till skolan, men jag hann fixa i ordning mig & kom i tid :D Jag hade omprov på morgonen & det gick bättre än ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards